Okej.. ~Amanda

..Det kanske är dax att börja blogga igen nu. Men kör väl med en liten lätt sammanfattning:
Dagen efter Cassis åkt började min korta tid med Dusty. Jag rider henne fortfarande. Vi varierar mycket med uteritt, longering och dressyr. Vi har även löshoppat en del hästar.
 
Dagens ridpass:
Jag red ut och bara lät henne gå lite som hon ville, hade ganska mycket att fundera över och va vääldigt trött, Men det gick super, hon va väääldigt pigg, men hon fick vila igår, vilket hon kommer få göra imorgon och på torsdag igen.
På torsdag ska jag rida Piquant, jag ska tävla henne på en Klubbtävling. Så måste träna lite ^^
Och imorgon ska jag iväg och provrida en häst som jag provred förra söndagen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0