Oups.. ~ Amanda

Går vääldigt bra för mig med de här att komma tillbaks känner jag ;)
Okej, jag ska verkligen försöka, haha!
Igår hoppade jag Piquant i ridhuset, eftersom jag ska tävla henne så måste vi träna lite grann. Tror det blir två 70 rundor, en är  clear round. Vi hoppade hinder på allt emellan 50cm till 85cm i ridhuset, och det gick superbra! När vi skulle hoppa sista hindret blev hon ganska trött och jag fick ha stora diskussioner med henne, men tillslut gick det, hon fick en Ordentlig avskrittning innan hon skulle ut i regnet och hem till stallet. 

Idag varken orkade jag eller han åka till stallet idag, + att jag har ont i huvet, och Jag vet INTE den senaste gången jag bara va hemma utan att åka till stallet, Wow! 8D
 
 
Imorgon ska jag nog rida både Dusty och Piquant, beroende på om Piquant skötare ska rida eller inte, men tror jag försöker få till ett dressyrpass på henne. På Dusty kommer jag nog rida till havet om det är fint väder :)
Sedan ska jag  måla boxen. Får jag tid över ska jag smörja Dustys och Piquants utrustning. Men tvekar på att jag kommer hinna. Jag ska iallafall smörja mitt träns. JUSTE, jag måste ta med lite schabrak hem som är hemska, de bara ligger nu för att det är så skitiga. Blä. 
 
Btw så kommer lite fakta om Dusty och Piquant sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0