tyska om 10 min~Tilda

Ska in på tyskan om 10 minuter och jag hann inte skriva nått igår..
Men jag är fett nöjd med mitt hår men idag ser jag ut som ett mongo för jag är jätte trött! :o
Iaf cyklade jag ut till stallet på rekordtid och där var Amanda R och väntade på mej höhö.
jag mockade åt pica och sen tog vi in L.A hihi:)
ryktade, sadlade och tränsade. sen gick vi ut och började rida lite. mamma hade oxå kommit då ^^
han var ändån ganska rolig. känns som om jag kan lära me massor på honom !:D sen när vi var klara gav jag pica lite vatten. och hon börjar bli MKT bättre :D

idag ska jag hem efter lunch elr alla 7:or ska de för vi ska jobba hemma. från datorerna så de blir stallet efter 3 någon gång, och massera Pica, mocka, gå med vatten, rida dressyr på L.A och smörja lite ! :)

ha det bra ses senn ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0