**- Tilda

Igår när jag kom hem skrev jag om rid passen. Men dom har inte kommit upp :o -.- något iretreande. men de gick bra med pica och ezzie var pigg så satan xd <3

Iaf blir de först serriösa dagen i skolan :D och jag tror vi ev skulle få datorerna imon, YEEES jag behöver inte använda denna då :D
Denna är bah sååå jobbig xd

Och hur kan man lyckas?! mamma bytte sån där sak på soffan så den blev vit bara för nån dag sen. och nu har jag spillt, jordgubbssaft, curry och o'boy :O haha
men de blev inte som förra gången..än xd jag hade kliat sönder ett myggbett och då börjar du ju blöda så kom de på soffan. Först tog jag vatten, men de hjälpte inte. Så jag testade blått ajax medel.. resultatet blev blått-rött utsmetat :D

hoppas jag inte fixar till de så IGEN xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0