Kom hem för-Tilda

Ca 11 från skolan, och jag tycker de känns as bra :D men har precis ätit så nu blir de vänta på Petra som skulle köra mej till stallet för mammas bil ät trasig D:
Men har typ tänkt köra lite kondition med pica och sen ska jag till aledal och hoppa Ezzie :'D
Fan vad jag älskar dej hästen Asso! Får se hur de går var fan minst ett halvår sen sist :// både älskar och saknar henne, MIN BEBBIS :( *drömma kan man* <3
Göt bara så ont att höra att någon Ksk ska hyra henne JUST på MÅNDAGAR D:
Känner bara så jävla BLÄ på de :'( My lovely horse <3 inte för hon e min då men men;) <3

Känner bara för att sätta mej i ett hörn just nu..:/

Nä hörs sen!:)


Ella och jag är coooolas i stan :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0