Cassis ~ Amanda

De som var och kollade på Cassis igår, bestämde sig för att han skulle blir för svår att rida i rätt form för deras dotter, så de är inte längre intresserade. Åh det är så svårt! Liten ponny med så mycket energi! :(
 
Ahja, idag red vi bara ut en runda, det började åska mitt i ridturen och Piquant blev jätte rädd, men Cassis höll sig ganska lugn. Mest bara en vanlig ridtur , haha.
 
Sedan pratade jag och Petra lite om hästar, Cassis, hästarna i stallet och framtiden, helt enkelt.
Så vi har kommit överens vilka hästar och hur ofta jag kommer rida de när jag blir hästlös. Känns väldigt bra, faktist! :D
 
 
Sist red jag Dusty för att känna på henne, hon var väldigt känslig och speciell, kul att prova det typen och storleken också! Red inte så länge, hon kändes inte helt koncentrerad, även om jag bara skrittade, testar nog imorgon igen och se, tror det vara för att Picadilly och Eirian sprang runt i hagen bredvid.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0