Dagens ridpass ~ Amanda

Idag red jag bara lite lätt barbacka, skrittade och joggade honom lite, då det blev mycket galopp igår, så han kändes inte helt 100%. Jo, mot slutet, me,red bara i 20 minuter, men jag jobbade honom lite lätt i skritt och trav, mycket skänkelvikningar, han är kungen! ;D
Ahja, sen var jag på bio med min familj, Ice Age 4 3D, hihi supersöt film :D
 
Och nu packar jag tills min vecka i göteborg, och skulle föra över bilderna från kameran till datorn, men neejdåå, överföringssladden ville inte komma fram :c Så jag, öh, letar, typ, nu ;D
 
Sista dagen med Sötan, jag fattar inte hur man kan sakna någon så grymt mycket..tror faktist inte jag kommer sakna Cassis lika mycket..För det var ju mitt egna beslut..det var inte Creamy...<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0