Inge bloggning...

Vet att jag inte sa nått igår(elr gjorde jag de?!;0) men de va en ganska lång och jobbig dag. Men jag måste seja... FY FAN VILKEN HÄST JAG FÅTT...! Haha så jävla bäst! Bara man vet hur man ska jobba HENNE så går hon skit bra 8D och vi red första passet dressyr och de va där hon jobbade fin fint ^^<3 Sen skulle vi oxå hoppa för första gången och hon har hopp bett( ett pessoa(?)) Men iaf fattade jag att hon antingen var pigg eller tja jobbig på något sätt... Sen får jag höra från lite höger och vänster att hon är stark och jätte pigg!? xd Jag satte i bettet och gick ut, hoppade upp och känner att hon var mer "konstig" *antagligen de starka bettet* Vi kommer ut skrittar fram och den går vi över bommar och travar m.m den börjar vi hoppa. Som folk sa är hon pigg men inte så pigg och tessi(?) sa att jag kunde testa de vanliga bettet på nästa hoppning.:) ~dagens pass~ pallar inte skriva två inlägg xd Först tränade vi på ökningar och minskningar, vilket hon blir stark av men de gick bra :) Pass två hoppade vi bana ännu en gång FAN VILKEN HÄST ^^ hihi Hon är riktigt rolig :D och så gjorde Wilma snyggaste avramlingen ;) Haha vilket gött läger, och självklart hästen :D<3 // Tilda Btw, vi har den STÖKIGASTE stugan och ligger sist i städ tävling xD haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0