nom nom.. lång dag ^^

Varit i stalle typ hela dan, även om det inte är min dag, aja. Men Manda ville ha lite hjälp med fotning, duschning och lite annat. 
 
De var vad vi hade tänkt typ haha men vart tog tiden vägen ? :0 
När vi hade badat klart red vi en häst och sen bara var klockan 5 elr nått ;s haha, men manda tog ut cassis och red runt och jag stog med min lilla kamra och to lite bilder som manda har nu, höh.
 
jag vet inte hur men sen var klocka 6 och sen skulle manda hem och jag ville jö oxå rida :d
så jag hade pratat lite med Petra och jag fick ta ut Dusty (stav) på en skrittrunda,.. de var riktigt mysigt, och ganska roligt ändån. 
Men shit hon var ganska pigg, härligt pigg :D
 
När jag kom tillbaka rycktade jag lite gav henne lite vatten och så gick jag ut med henne hagen och  tog upp en dunk vatten till dom. 
Härligt när man kommer hem sätter sej vid datorn och ska kolla nått på mobilen och såklart dör den D: som vanligt med andra ord... hah!
//Tilda :D
 
jag tar mej friheten att lägga upp en bild jag gillar ganska mkt :]
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0