Supersöt familj :') - Amanda

 Idag kom en supersöt familj och kollade på Cassis, jag red fram honom först sedan red den äldsta dottern (9år) och åhhhh så sött! ;D  Cassis blev lat :o, men tjejen äääääälskaaade honom! hon bara : mamma, jag vill ha honom!!, hur sööööttt?! :'D Och på slutet hoppade de ett litet kryss på 40cm, och tjejen tyckte han var stor och hade stor galopp :'3  Sedan ryktade och myste båda döttrarna med Cassis och älskade honom mer och mer, heh :D
Sedan åkte de hem, men de sa att de var vääldigt intresserade, så vi får se! :D Men när jag kommer hem från Göteborg( juste, kommer inte kunna blogga nånting på en vecka)  ska vi åka och kolla hur de har det och så :)
 
När de har åkt hem skrittade jag ut på Dusty.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0