Varmt och skönt <3 ~ Amanda

JAAAAAAAAAAA min sladd är hittad och jag kan föra över mina bilder igen! :DDD
 
Hähä, till dagen: :)
Vi åkte ju till Nybro i förmiddags, eller S:t Sigfrid för att vara exakt, och när man kom fram blev det bara, wow! :p
Vilket ställe! Där kommer Cassis trivas! Stallet var öppet och väldigt högt till tak med fyra boxar, två på vardera sida och bredvid var det en sadelkammare. Stallet var färdigrenoverat, eller ja, det skulle byggas ut och att få större stallgång och så, sedan skulle de fixa en riktig padock. Hagarna var gigantiska, det fanns för mycket gräs och mark! :D
Och de hade som sagt stor planer för hela gården. De skulle även ringa deras vetrinär och boka besiktning.
Sedan fikade vi och åkte till Cassis.
Där gick jag ut med vatten och tog in honom och myste med honom hur länge som helst :')
Så sen sadlade jag och red till aledal för att möta min kompis och hennes ponny. Vi red typ runt i hela skogen och sedan bort mot Cassis stall, inte hela vägen bort men halvvägs, och sedan tillbaks till skogen och ner runt aledal och där lämnade jag henne och red upp och hem igen. På väg bort från aledal mötte jag ägarna av hela centret, det hade tydligen snackats om att Cassis var till salu, är inte förvånad xD
När jag kom hem duschade jag av Cassis, gud va fin han är att duscha, skulle kunna släppa honom lös och spruta och han skulle inte bry sig, superskönt! Duschar ju honom nästan varje dag nu när det är så varmt. Sen åkte jag hem med kompisen till mig och badade och så ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0